Subject: Fwd: "Sidusa Eesti arengukava 2021-2030“ juhtkomisjoni koosseisu muutmine
From: "Melissa Anson" <[email-masked]>
To: "KUM min" <[email-masked]>
Date: Mon, 10 Jun 2024 15:16:44 +0300

Edastan Regionaal- ja Põllumajandusministeeriumi vastuse Mart Uusjärve osas.

Melissa Anson

Arendusnõunik | Strateegia- ja innovatsiooniosakond

Tel 5781 7220

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Kultuuriministeerium

Suur-Karja 23 | 15076 Tallinn | Eesti

+372 628 2222| [email-masked] <mailto:[email-masked]>  | www.kul.ee 
<http://www.kul.ee/>

Begin forwarded message:

From: Mart Uusjärv <[email-masked]>
Date: 10. June 2024 at 14:45:09 EEST
To: Melissa Anson <[email-masked]>, Sigrid Soomlais 
<[email-masked]>, Kaur Kajak <[email-masked]>
Subject: RE: "Sidusa Eesti arengukava 2021-2030“ juhtkomisjoni koosseisu 
muutmine

Tere

Regionaal- ja Põllumajandusministeeriumi esindajana jätkan mina.

Parimate soovidega

Mart Uusjärv

osakonnajuhataja
kohalike omavalitsuste osakond
Regionaal- ja Põllumajandusministeerium
tel 58851440
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.agri.ee/> www.agri.ee | Suur-Ameerika tn 1, 15006 Tallinn

From: Melissa Anson <[email-masked]>
Sent: esmaspäev, 10. juuni 2024 12:41
To: Mart Uusjärv <[email-masked]>; Sigrid Soomlais 
<[email-masked]>; Kaur Kajak <[email-masked]>
Cc: KUM min <[email-masked]>
Subject: "Sidusa Eesti arengukava 2021-2030“ juhtkomisjoni koosseisu 
muutmine
Importance: High

Tere!

Hetkel on elluviimisel ,,Sidusa Eesti arengukava 2021-2030“ juhtkomisjoni 
koosseisu ülevaatamine. Koosseisu uuendamine on tingitud sellest, et 
mitmetes asutustes on toimunud ametialaseid muudatusi ja/või liikumisi, kuid 
uusi juhtkomisjoni esindajaid muudatustega seoses nimetatud ei ole.

Rahandusministeeriumi regionaalhalduspoliitika osakonna juhataja Mart 
Uusjärv on kinnitatud juhtkomisjoni liige. Olen saanud info, et Mart 
Uusjärve portfell on liikunud Rahandusministeeriumist üle Regionaal- ja 
Põllumajandusministeeriumi.

Sellega seoses on tekkinud küsimused:

1.	Kes on Rahandusministeeriumi esindaja juhtkomisjonis?
2.	Kas Mart Uusjärv jätkab juhtkomisjoni liikmena edaspidi Regionaal- ja 
Põllumajandusministeeriumi esindajana?

Palun esitage selgitused ja ,,Sidusa Eesti arengukava 2021-2030“ 
juhtkomisjoni Rahandusministeeriumi esindaja hiljemalt 14. juuniks, et 
saaksime juhtkomisjoni koosseisu käskkirjaga kinnitada.

Melissa Anson

Arendusnõunik

Strateegia- ja innovatsiooniosakond

Kultuuriministeerium

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Suur-Karja 23 | 15076 Tallinn | Eesti

+372 628 2222| [email-masked] <mailto:[email-masked]>  | www.kul.ee 
<http://www.kul.ee/>

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud 
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga 
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use. If 
you are not the intended recipient of this message, please notify the sender 
immediately and delete the message.